onsdag 4. november 2009

DOLLY PARTON

Det er en veldig søt og hyggelig jente som regelmessig kommer inn i butikken. Jeg antar at hun er ca 10 år. Hun undersoker det meste og spør innimellom"Hva er dette?- og hva skal den brukes til?"osv. Hennes foreldre forteller at dette er hennes yndlingsbutikk, det er jo ikke helt vanlig til hennes alder å være.

Så i går, kom moren inn i butikken, og jeg fikk mitt morsomste kompliment noensinne! Jenta var nemmelig overbevist om at jeg var DOLLY PARTON!! Intet mindre, intet mer! Hva er det som gjør at hun tror det, tror du, spurte jeg. "Vet ikke", sa moren," men hun liker veldig godt Dolly Parton." Er det håret kanskje siden det er rosa, ikke at Dolly har det, men hun kunne kanskje hatt det." Nei, jeg tror ikke det er det".
Da må det jo være puppene!

2 kommentarer:

  1. Hihi, ja du er jo minst like flott som Dolly Parton, og jeg hadde aldri trodd at noen kunne kle rosa hår så godt som du gjør.

    Har dere forresten sett nettsiden til vårt julemarked www.detlillestore? Vi har også en gruppe på facebook. Det er faktisk ganske mange fra områdene rundt Oslo som har sagt at de vil komme, og når de spør hva mer de kan finne på på Nesodden skal jeg hvertfall huske på favorittbutikken min :-).

    SvarSlett
  2. www.detlillestore.no mente jeg å skrive.

    SvarSlett