fredag 10. juli 2009

En dag for healing


Kulde og regn har overtatt fullstendig. Den nye aircondition er definitivt skrudd av. Her i butikken går livet sin gang ,men tirsdag var en spesiell dag. Michael Jackson ble begravet og jeg var helt ferdig hele dagen. Det er kanskje rart for mange, men for meg har musikken, dansen, og hans kunstneriske talent alltid imponert og inspirert. En ekstremt følsomt menneske som har gitt veldig mye av seg selv. Hele tirsdag snakket alle som kom innom butikken om healing. Det var virkelig påfallende-som om det var et slags tema for dagen. Da jeg kjørte hjem hørte jeg sangen "Heal the world" i hodet mitt, og senere på kvelden sang de "Heal the world" på minnestunden som jeg fulgte på CNN. Jeg synes teksten er fantastisk, og ønsker at den skal fylle våre hjerter, slik at vi kan fylle hverandres hjerter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar