fredag 17. juli 2009

Deilige julidager

Måtte bare vise frem bildet av den nye olabuksa vår. Den sitter så fint på. Vi må allerede bestille flere. Merket er altså "le temps des cherises", og vi får etterhvert også flere styles(modeller). Må også vise frem den vakre boksen vi har fått fra Frankriket. Se de nydelige fargene- vi bare måtte ha den, og også noen flere du kan se i butikken. Boksen står oppe på en puff fra Marokko som er laget av camelskinn. Vil også i dag fremheve de turkise håndmalte glassene fra Stolz, helt nydelige på et brett med noe godt i en varm sommerdag. Legg også merke til den klassiske emaljekannen fra ib laursen og det vakre stettefatet fra Lisbeth Dahl.  De første høstnyhetene har allerede kommet. Strikkede møstrede strømper og strikket kjole og jakke fra Ti Mo.
 Ønsker alle en deilig julidag.


2 kommentarer:

  1. Endelig fikk jeg kommet meg inn på bloggen deres - venter spent på stadig flere innlegg, for så mye fint som dere har i butikken deres, så må dere vel vise det frem? :)

    Dere har blitt min favorittbutikk hver gang gaver skal kjøpes inn (og hver gang folk spør meg hva jeg ønsker meg), så jeg kommer nok veldig mange ganger tilbake.

    Sist kjøpte jeg en nydelig syrinfarget tunika i gave hos dere og den falt helt i smak, var midt i blinken og hun som fikk den får stadig komplimenter for den! Takk for hjelpen!

    SvarSlett
  2. Så koselig med så hyggelige tilbakemeldinger.

    SvarSlett