tirsdag 26. mai 2009

følgeren

Der var jeg gjennom, i bloggen! Den oppmerksomme leser har lagt merke til at jeg startet min bloggerkarriere som "følger" av egen bloggside. Det har vært et resultat av at jeg til nå har vært under opplæring ;-))
Jeg startet denne dagen blank og litt tankeløs, men er i løpet av dagen fylt til randen. Det er vel sånn livet er opp og ned, fram og tilbake..
Jeg har "sluttet" med å tenke, inspirert av "Himmelske samtaler", "JONS BOK". Hvis du drar kjensel på tittelen, så er det helt riktig. Det er en god grunn til å bruke den om igjen.
Jeg har erfart at det skjer mye mer når en tør la være å ta seg selv så høytidelig, og slippe seg løs fra frykt og engstelse. Vi får boken i butikken en av de nærmeste dagene, underlig lesning, befriende og gledeskapende!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar